- ثبت مشخصات و جریان نامه های وارده و صادره و موضوع و شماره آنها در برنامه اتوماسیون اداری
- تفکیک و توزیع نامه ها برای ارجاع به واحد اقدام کننده
- تهیه و تنظیم گزارشات مورد نیاز جهت ارائه به مقام مافوق
- دریافت و اعلام وصول نامه هایی که از ادارات و سایر واحدها به مرکز ارسال میگردد و ثبت آن در دفتر اندیکاتور
- پیگیری انجام امور مربوط به صدور مکاتبات پزشک قانونی و سایر ارگانها با هماهنگی واحد پذیرش و مدارک پزشکی بیمارستان
- پرینت نامه و ارسال آن به گیرندگانی که دارای برنامه اتوماسیون اداری نمی باشند
- اسکن نمودن کلیه نامه های وارده (خارج از واحد دانشگاه) و ثبت و شماره گذاری آنها
- پرینت نامه های ارسالی به واحد های خارج از سازمان از جمله بانک ها و بیمه ها و ممهور نمودن آنها
- بایگانی اصولی کلیه نامه ها در برنامه اتوماسیون اداری
- تایپ نامه های واحد با دستور ریاست بیمارستان
- انجام سایر امور محوله طبق نظر مافوق