- ارتباط با رابطین بیمه ای واحدها و پیگیری امور بیمه.
- انجام امور اجرایی و اداری خدمات بیمه تکمیلی کارکنان.
- انجام و پیگیری امور مربوط به بیمه تأمین اجتماعی کارکنان.
- انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق.
- پیگیری و رسیدگی به درخواست های صدور، تمدید و تعویض دفترچه های بیمه کارکنان.
- مراجعه و هماهنگی با واحدها، سازمانها و نهادهای ذیربط جهت انجام امور بیمه ای کارکنان.
- نظارت بر عملکرد شرکت های بیمه ای و نظارت بر نحوه ارائه خدمات مربوطه به تفکیک هر بیمه نامه.
- کنترل و نظارت چرخش مالی بیمه نامه درمان تکمیلی واحدهای تابعه جهت پرداخت حق بیمه ماهیانه شرکت بیمه گر.