- آموزش کلیه کاربران سیستم ها شامل ( پزشکان , پرسنل و .. ).
- آماده سازی فایلهای راهنما در قسمتهای مختلف متناسب با شرایط کاری بیمارستان.
- بررسی خطاهای اعلام شده توسط کاربران و راهنمایی یا رفع خطا در حد امکان.
- بررسی نیازمندیهای جدید کاربران , تحلیل اولیه و انتقال به تیم پشتیبان HIS.
- تعریف کاربران و اعمال دسترسیهای مورد نیاز کاربران.
- مدیریت کاربران غیر فعال شده و اطلاعات مربوط به پزشکان و رزیدنت ها.
- تعریف کلیه اطلاعات پایه HIS مانند ساختار بیمارستان ، بیمه ها و .... در سیستم HIS.
- تحلیل و بومی سازی فرایندها با توجه به شرایط خاص بیمارستان.
- شرکت در جلسات کارشناسی مرتبط به تغییرات در HIS.
- تهیه گزارشات موردی مورد درخواست مدیران یا سایر واحدها.
- انتقال و پیگیری درخواستها و نیازمندیهای کاربران HIS از تیم پشتیبان HIS.
- پشتیبانی و پیگیری امور مربوط به نرم افزارهای مرتبط به HIS مانند پکس و نوبت دهی.
- بررسی و پیگیری خطاهای مربوط به سامانه سپاس.