• 1400/06/02
  • - تعداد بازدید: 308
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
بیمارستان امام خمینی (ره) استهبان
گرامیداشت روز پزشک در بیمارستان استهبان

گرامیداشت روز پزشک در بیمارستان استهبان

 
 
به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) استهبان، مراسم گرامیداشت روز پزشک با حضور فرماندار استهبان، رییس شبکه بهداشت و درمان در بیمارستان استهبان برگزار شد.
 
در این مراسم کمالی سروستانی فرماندار استهبان ضمن تقدیر و تشکر از جامعه پزشکی شهرستان در اقدامات کنترلی و درمانی بیماران گفت: جامعه پزشکی در شرایط سخت هم در زمان قبل از شیوع بیماری کرونا و همچنین در زمان همه گیری این بیماری همواره در کنار مردم بوده و تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا تسکین آلام مردم باشند.
 
ایشان با اشاره به خدمات ارزنده کادر درمان به خصوص پزشکان شهرستان و بیمارستان استهبان در طول یک سال و نیم شیوع بیماری کووید19 بیان داشتند: همانطور که شما کادر درمان در خط مقدم مبارزه با این بیماری مشغول خدمت رسانی به مردم هستید؛ مجموعه های مختلف از جمله فرمانداری در طول این ایام تلاش کرده اند تا شرایط شهرستان را به گونه ای مدیریت کنند تا شاهد مدیریت این بیماری در سطح جامعه نباشیم.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود مردم با رعایت شیوه‌ نامه های بهداشتی قدردان سرداران جبهه سلامت باشند تا به واسطه این تعامل و همکاری بتوان در آینده نزدیک این اپیدمی را در جامعه مهار کرد و آرامش را در جامعه به ارمغان آورد.
 
فرماندار استهبان در خصوص پیک پنجم کرونا و مصادف شدن آن با دهه محرم گفت: خوشبختانه هیات مذهبی همکاری های لازم را با ستاد کرونا شهرستان داشته اند و مراسم خود را یا لغو کرده یا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار کرده اند. ایشان در پایان از مردم استهبان خواستند این بیماری را همچنان جدی گرفته، با رعایت پروتکل های بهداشتی جان خود و اطرافیان خود را به خطر نیندازند تا هر چه زودتر شاهد پایان این بیماری در جامعه باشیم.
 
در ادامه مراسم دکتر فدایی رئیس شبکه بهداشت و درمان استهبان ضمن تبریک این روز به پزشکان بیمارستان در صحبت هایی در خصوص تلاش های کادر درمان در ایام شیوع کرونا گفت: کادر درمان بیمارستان استهبان در پنج پیک بیماری کووید 19 تمام تلاش خود را برای صیانت و حفاظت از جان شهروندان به کار گرفته و آحاد مردم قدردان و مرهون این زحمات هستند.
 
ایشان در ادامه گفتند: در بسیاری از موارد مردم، اصناف و اقشار مختلف استهبان با خواسته های مجموعه بهداشت و درمان همراه شده و همکاری های لازم را با این مجموعه داشته اند هر چند در بعضی موارد مخالفت هایی با عدم برگزاری مراسمات صورت گرفته که امیدواریم با رعایت هر چه بیشتر و بهتر پروتکل های بهداشتی بیشتر از این شاهد از دست دادن همشهریهایمان نباشیم.
 
در ادامه مراسم دکتر مطوس رئیس بیمارستان استهبان ضمن تقدیر از حضور فرماندار و رئیس شبکه بهداشت و درمان در مراسم گرامیداشت روز پزشک گفت: فرمانداری و ستاد مقابله با کرونا در استهبان جز بهترین ستادها در شهرستان ها بود و در طول یک و نیم سال از شیوع بیماری کرونا بهترین همکاری را با مجموعه بهداشت و درمان شهرستان داشته است. دکتر مطوس از فرماندار به خاطر پیگیری های شبانه روزی و دلسوزانه ایشان و اعضای ستاد کرونا تشکر کرده و گفتند بدون همراهی و همکاری این ستاد هیچوقت نخواهیم توانست این بیماری را در سطح جامعه کنترل کنیم.

در ادامه هر یک از پزشکان بیمارستان در صحبت هایی ضمن تشکر از برگزاری این مراسم به بیان وضعیت موجود بیماری کرونا در بیمارستان و شهرستان پرداخته و ضمن بیان این موضوع که متاسفانه در شهرستان شاهد کم رنگ شدن رعایت پروتکل های بهداشتی هستیم ابراز امیدواری کردند مردم فهیم استهبان مثل روزهای اول شیوع این بیماری پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در تجمعات را بیش از پیش جدی گرفته تا تا بیشتر از این شاهد از دست دادن عزیزان خود در جامعه نباشیم.
 
این مراسم با اهدا لوح تقدیر و هدیه یابود به پزشکان بیمارستان پایان یافت.
 
به منظور جلوگیری از تجمع، مراسم گرامیداشت روز پزشک در بیمارستان استهبان در دو نوبت برگزار گردید و در مراسم دیگری از ناظر دارویی بیمارستان و پزشکان عمومی این مرکز که همگی در بخش اورژانس و خط مقدم مقابله با کرونا هستند با اهدا لوح تقدیر و هدیه یادبود تقدیر و تشکر شد
  • گروه خبری : گروه های مطالب
  • کد خبری : 45756
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید