• 1401/07/09
  • - تعداد بازدید: 103
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان امام خمینی (ره) استهبان
اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم شهرستان استهبان به مناسبت هفته دفاع مقدس

اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم شهرستان استهبان به مناسبت هفته دفاع مقدس


به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان امام خمینی (ره) استهبان، به مناسبت هفته دفاع مقدس و با همکاری بسیج جامعه پزشکی، گروه جهادی شهید مجید خرد و بسیج جهاد سازندگی سپاه ناحیه استهبان؛ سرپرست معاون بهداشت و مرکز بهداشت استهبان و کارکنان شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان امام خمینی(ره) استهبان به همراه کارکنان مجتمع بهداشتی درمانی شفا استهبان؛ در قالب ارودی جهادی و به منظور ارائه خدمات پزشکی در روستای درب امامزاده شهر ایج استهبان حضور یافتند.

 
 
 
 
سید علیرضا ناظمی مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان استهبان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به تلاش های صورت گرفته در چند روز گذشته به منظور اعزام تیم پزشکی به مناطق کم برخوردار شهرستان استهبان گفت: در این ارودی جهادی، تیم پزشکی با حضور در روستای درب امام زاده شهر ایج استهبان خدمات رایگان پزشک عمومی، پرستاری و مامایی، سنجش قند و فشار خون، مشاوره تغذیه و مشاوره مذهبی را به مراجعه کنندگان ارائه دادند.
در ادامه با حضور نیکسار مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه استهبان در محل برگزاری اردو نحوه خدمت رسانی به مردم مورد پایش و بررسی قرار گرفت. همچنین مشکلات حوزه بهداشت و درمان این روستا توسط عضو شورای شهر ایج در حضور مهندس فقیهی معاون بهداشتی و مرکز بهداشت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مهندس علیرضا فقیهی سرپرست معاون بهداشت و مرکز بهداشت شهرستان استهبان در خصوص اعزام تیم پزشکی به روستای درب امام زاده گفتند: طبق بررسی های انجام شده منطقه مذکور یکی از مناطق محروم و کم برخوردار می باشد که در همین راستا تیم پزشکی با حضور در این روستا فعالیتهایی از جمله ویزیت رایگان پزشک عمومی، انجام برخی از غربالگری بهداشتی، آموزش بهداشت و تغذیه، خدمات پرستاری، مامایی و مشاوره مذهبی به مردم این روستا ارائه گردید. 
او در ادامه افزود: با برگزاری اردوهای جهادی به صورت مستمر میتوان در حوزه آموزش سلامت، غربالگری بیماری ها، تشخیص و درمان، توان‌ بخشی، روانشناسی و خدمات مشاوره ای به مردم خدمت رسانی کرده و نیازهای بهداشتی درمانی این مناطق را به حداقل رساند.
در پایان مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی از مسئولین و کارکنان شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان شهرستان و مجتمع بهداشتی درمانی شفا و بسیج سازندگی استهبان که در برگزاری این اردوی جهادی همکاری نمودند تقدیر و تشکر کرد./ احسان توکلی، محمد انصاری
 
پایان خبر 
  • گروه خبری : گروه های مطالب
  • کد خبری : 67117
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید