• 1401/06/25
  • - تعداد بازدید: 82
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بیمارستان امام خمینی (ره) استهبان
کمیته تخصصی بیماری واگیر وبا التور در بیمارستان استهبان برگزار شد

کمیته تخصصی بیماری واگیر وبا التور در بیمارستان استهبان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) استهبان، با حضور مسئول بیماری های واگیر شبکه بهداشت و درمان استهبان، رئیس و مدیر خدمات پرستاری، سوپروایزرکنترل عفونت، کارشناس هماهنگ کننده ایمنی بیمار، مسئول آزمایشگاه و کارشناس حراست بیمارستان استهبان، کمیته تخصصی بررسی مسائل بیماری واگیر وبا التور در بیمارستان استهبان برگزار شد.


در این نشست<<داریوش رنجبر>> مسئول بیماری های واگیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان استهبان ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در خصوص پیشگیری و مدیریت بیماری های واگیر در سطح شهرستان و احتمال مبتلا شدن شهروندان به بیماری های واگیر از جمله وبا در این فصل و همچنین ورود اتباع خارجی به شهرستان بر لزوم اطلاع رسانی مراجعین مشکوک به بیمارستان به این واحد توسط مسئولین ذیربط تاکید داشتند. در ادامه <<دکتر مائده مطوس>> رییس بیمارستان استهبان با اشاره بر لزوم شناسایی بیماران در اسرع وقت، تحویل نمونه های کشت از شبکه بهداشت به آزمایشگاه بیمارستان به منظور همکاری در شناسایی دقیق تر و سریع تر را گامی مهم در مدیریت هر چه بهتر این بیماری برشمردند. همچنین بعد از بحث و اظهار نظر توسط حاظرین مقرر گردید کلیه بخش های درمانی بیمارستان استهبان در صورت مواجهه با علائم بیماری وبا در بیماران، علاوه بر آزمایشهای OB و OP آزمایش وبا التور را به آزمایشگاه این مرکز درخواست دهند.  

 


درانتهای نشست دکتر مطوس از زحمات و تلاش های مسئول واحد بیماری های واگیر شبکه بهداشت و درمان استهبان خصوصا در ایام شیوع بیماری کرونا در خصوص نمونه گیری از بیماران در بیمارستان و پیگیری های به موقع با اهدای هدیه یادبود تقدیر کردند./ احسان توکلی


 
پایان خبر 
  • گروه خبری : گروه های مطالب
  • کد خبری : 66503
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید