• 1402/01/16
  • - تعداد بازدید: 51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بیمارستان امام خمینی (ره) استهبان
ارائه بیش از 10 هزار خدمت در بیمارستان استهبان در ایام نوروز 1402

ارائه بیش از 10 هزار خدمت در بیمارستان استهبان در ایام نوروز 1402


رییس بیمارستان با بیان خدمات ارائه شده به مردم از حضور و تلاش های شبانه روزی کارکنان بیمارستان استهبان در ایام نوروز قدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) استهبان، دکتر «مائده مطوس» در خصوص خدمت رسانی شبانه روزی به مراجعه کنندگان در این مرکز درمانی گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در خصوص خدمت رسانی مطلوب به شهروندان و مسافرین مهمان، بیمارستان استهبان در دو هفته ابتدایی سال 1402 پذیرای بیش از 3300 مراجعه کننده به بخش اورژانس بیمارستان بود و با توجه به حضور متخصصین رشته های مختلف، علاوه بر 35 مورد عمل جراحی، پذیرش 70 مورد مصدوم سوانح رانندگی در بخش اورژانس، . 1400 مورد خدمات رادیولوژی شامل تصویربرداری، سی تی اسکن و سونوگرافی به مراجعین ارائه شد.
 
دکتر مطوس در ادامه افزود: با توجه به آمادگی حداکثری بخش های درمانی در خدمت رسانی به بیماران، علاوه بر انجام 19 ماموریت اعزام به مراکز درمانی دیگر، خدمات درمانی به بیماران خاص شامل 146 سیکل دیالیز و 8 مورد دریافت خون بیماران تالاسمی، بیش از 6 هزار خدمت آزمایشگاهی به مراجعین و مهمانان نوروزی ارائه شد.
رییس بیمارستان استهبان در پایان از تلاش های شبانه روزی کادر درمان و سایر کارکنان در خدمت رسانی به مردم در ایام نوروز تقدیر و تشکر کرد./احسان توکلی
پایان خبر 
  • گروه خبری : گروه های مطالب,اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 76495
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید