• 1400/09/14
  • - تعداد بازدید: 297
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
بیمارستان امام خمینی (ره) استهبان
گرد همایی خیرین سلامت در استهبان

گرد همایی خیرین سلامت در استهبان

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی (ه) استهبان؛ با حضور فرماندار آقای کمالی سروستانی و به همت خیرین عرصه سلامت سلیمی آشتیانی و حاج علی هنرور از خیرین نام آشنا عرصه سلامت در کشور و پیرو پیگیری های دکتر مطوس رئیس بیمارستان استهبان در خصوص تجهیز هر چه بیشتر بخش دیالیز و سایر بخش های بیمارستان، روز 13 آذر ماه گردهمایی خیرین سلامت با حضور برخی از اعضا مجمع خیرین سلامت استهبان و جمعی از خیرین و نیک اندیشان همشهری ساکن استهبان در مهمانسرای جهانگردی استهبان برگزار شد.

 در ابتدای این جلسه دکتر مطوس در صحبت هایی حضور خیرین گرانقدر علی الخصوص جناب آقای سلیمی آشتیانی عضو عالی مجمع خیرین سلامت کشور و همچنین حاج علی هنرور خیر استهبانی مقیم تهران را در این گردهمایی ارج نهاده و در خصوص تجهیزات مورد نیاز بیمارستان به حاضرین توضیحاتی ارائه داد.
در ادامه مراسم فرماندار شهرستان طی سخنانی از تلاش ها و خدمات خیرین و همچنین مسئولین بهداشت و درمان در خصوص پیگیری در جهت رفع نیازها و مشکلات این حوزه تقدیر و تشکر کرده و ابراز امیدواری کردند با همراهی هر چه بیشتر اعضای مجمع و سایر خیرین عرصه سلامت هر چه سریعتر شاهد رفع مشکلات و کمبودهای حوزه بهداشت و درمان در سطح شهرستان باشیم. در ادامه مراسم سرکار خانم برهان رئیس مجمع خیرین سلامت استهبان گزارشی از عملکرد مجمع خیرین سلامت شهرستان را به سمع و نظر حاضرین رسانده و ابراز امیدواری کردند با یاری بیشتر اعضاء و سایر خیرین گرانقدر شاهد افزایش این کمک ها باشیم و بتوانیم نیازهای مردم به تجهیزات پزشکی را به حداقل برسانیم.

 در ادامه مراسم جناب آقای سلیمی آشتیانی در صحبت هایی فعالیت های این مجمع در سطح کشور را تشریح کرده و از اعضای مجمع و سایر خیرین خواستند برای رضای پروردگار و جهت کمک به همنوعان تلاش خود را برای رفع کمبودها و مشکلات به کار بگیرند. در ادامه خیر گرانقدر جناب آقای حاج علی هنرور در خصوص تجهیز بخش جراحی بیمارستان قول مساعدت و پرداخت مبلغ 500 میلیون تومان را دادند  و همچنین خیرین گرانقدر، آقای سلیمی آشتیانی، آقای صمد ضیائی پور، آقای مهدی ملکی، آقای احمد مهرپویا، آقای مهدی عالی نژاد، آقای مصطفی حجابیان، آقای زکی پور و خانم دکتر مطوّس هر کدام مبالغی را جهت خرید وسایل و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان اهدا فرمودند.
  • گروه خبری : گروه های مطالب
  • کد خبری : 51305
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید