• 1401/11/09
  • - تعداد بازدید: 93
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
بیمارستان امام خمینی (ره) استهبان
گردهمایی خیرین تامین سلامت و مسئولین شهرستان استهبان

گردهمایی خیرین تامین سلامت و مسئولین شهرستان استهبان

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) استهبان، گردهمایی خیرین تامین سلامت و مسئولین شهرستان استهبان در هتل بین المللی فرودسی تهران برگزار شد.
این همایش که به همت شواری عالی خیرین تامین سلامت کشور و مجمع خیرین تامین سلامت شهرستان استهبان و بیمارستان امام خمینی (ره) استهبان، با حضور خیرین استهبانی مقیم تهران، خیرین عرصه سلامت در استهبان، مسئولین شهرستان از جمله دکتر طهماسبی نماینده مردم نیریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه استهبان، فرماندار، مسئولین بهداشت و درمان شهرستان استهبان، رئیس نظام پزشکی کل کشور، رئیس نظام پزشکی و پزشکی قانونی استهبان و مدیرعامل و اعضای مجمع خیرین تامین سلامت استهبان همراه بود با هدف تجلیل از نیکوکاران عرصه سلامت برگزار شد.


در این گردهمایی در ابتدا اقدامات صورت گرفته و منابع اختصاص گرفته توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز و نیکوکاران عرصه سلامت به منظور تکمیل پروژه های عمرانی و خرید تجهیزات پزشکی در بیمارستان استهبان از سال 99 به تصویر کشیده شد.

در ادامه دکتر فدایی رئیس شبکه بهداشت و درمان استهبان، دکتر مطوس رئیس بیمارستان هر کدام در صحبت هایی با تقدیر از حضور خیرین استهبانی مقیم تهران، شیراز و استهبان و سایر حاضرین در این همایش، ضمن اشاره به ظرفیت های موجود در شهرستان در حوزه بهداشت و درمان، حضور متخصصین رشته های مختلف در بیمارستان را وابسته به تکمیل تجهیزات پزشکی مختلف به منظور ارائه خدمات درمانی به همشهریان برشمردند و با تقدیر از حمایت های همیشگی خیرین عرصه سلامت ابراز امیدواری کردند به زودی شاهد افزایش کیفیت خدمات درمانی در بیمارستان استهبان باشیم.

در ادامه مراسم حجه الاسلام و المسلمین خاوری امام جمعهاستهبان، دکتر طهماسبی نماینده مردم نیریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی، مهندس کارگر فرماندار استهبان در صحبت های خود با اشاره به اهمیت توجه به خدمات بهداشتی و درمانی در سطح شهرستان به لزوم همراهی مردم با دولت در رفع نیازهای مردم در حوزه های مختلف از جمله حوزه بهداشت و درمان اشاره نمودند.

در این مراسم دکتر رئیس زاده رئیس نظام پزشکی کل کشور و دکتر رضایی رییس نظام پزشکی شهرستان استهبان از دیگر سخنرانان این گردهمایی بودند که هر کدام در صحبت های خود به اهمیت همراهی و حمایت خیرین در توسعه خدمات بهداشتی و درمانی تاکید کردند.

ادامه مراسم با تجلیل از خدمات خداپسندانه خیرین استهبانی در عرصه سلامت با اهدای لوح تقدیر و هدیه یاد بود در حضور مسئولین شهرستان همراه بود.

مراسم با پخش کلیپ نیازهای تجهیزاتی بیمارستان و صحبت های سلیمی آشتیانی عضو شواری عالی خیرین تامین سلامت کشور در خصوص نحوه همراهی خیرین در تامین اعتبار خرید تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمارستان استهبان همراه بود.
در پایان حاضرین در این گردهمایی به هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص خرید تجهیزات مورد نیاز بیمارستان و زمینه سازی برای حضور متخصصین رشته های مختلف در بیمارستان پرداخته و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ گردید./احسان توکلی
پایان خبر
  • گروه خبری : گروه های مطالب,اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 73576
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید