• 1399/09/16
  • - تعداد بازدید: 709
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
بیمارستان امام خمینی (ره) استهبان
مراسم بزرگداشت روز حسابداری در بیمارستان استهبان برگزار گردید

مراسم بزرگداشت روز حسابداری در بیمارستان استهبان برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) استهبان مراسم بزرگداشت روز حسابدار با حضور مسئولین، کارکنان واحد حسابداری و درآمد در این مرکز برگزار گردید. در ابتدای این مراسم دکتر مطوس ضمن تبریک هفته و روز حسابداری به همکاران این واحدها گفت: قطعا حسابداری یکی از مهمترین ارکان هر موسسه و سازمان است و تمامی اصول یک سازمان برپایه حسابرسی و امور مالی است. این مهم نشان می دهد زحمات شما در این سمت چقدر برای این مجموعه دارای ارزش، تعیین کننده و حیاتی است.
 
 در ادامه این مراسم مهندس فتوح مدیریت بیمارستان؛ ضمن تبریک این روز به پرسنل حسابداری و درآمد از زحمات رییس واحد حسابداری جناب آقای فتحی و کارکنان این واحد به خاطر تلاش ها و زحماتشان در این مجموعه تقدیر کردند. ایشان همچنین از مسئول واحد درآمد سرکار خانم شاهی و کارکنان این واحد به خاطر عملکرد بسیار خوب در سطح استان تقدیر کرده و گفتند: اگر کار حسابداری در یک مجموعه با مشکل روبرو شود و حسابرسی ها به درستی انجام نشود کار مجموعه قطعا با مشکل روبروخواهد شد. حسابداری جایی است که باید به تمام گردش ها و پیشرفت های مالی رسیدگی شده و به نوعی حیات یک سازمان وابسته به عملکرد این واحد می باشد.
 
در ادامه مسئول حسابداری جناب آقای فتحی ضمن تشکر از صحبت های دکتر مطوس گفتند: دید مثبت شما نسبت به حسابداری نشان از زحمات و تلاش های کارکنان بی ادعای این واحد دارد. رئیس بیمارستان استهبان در ادامه افزود یکی از نقاط قوت و ارکان مهم این مجموعه حسابداری و درآمد است و از جناب آقای فتحی به عنوان یکی از بهترین نیروهای حسابدار و امور مالی در طول دوران کاری خود یاد کرده و گفتند مسئول حسابداری بیمارستان بدون توجه به جایگاه خود از هیچ تلاشی برای مجموعه دریغ نکرده و خصوصا در دوران شیوع کرونا تمام تلاش خود را برای رفع نیازهای مجموعه از تامین دارو تا تجهیزات مورد نیاز به کار برده و با ایثار خود در مدیریت این بحران در کنار مدیریت؛ دست راست ریاست بیمارستان بوده اند.
 
 
رئیس امور مالی در واکنش به صحبت های دکتر مطوس گفتند: این امر که بنده در کنار ریاست و مدیریت بیمارستان در جهت رفع مشکلات هستم به دلیل عملکرد بسیار خوب کارکنان حسابداری است چرا که کارکنان این واحد بدون توجه به حجم کارهای خود حتی بعد از اتمام وظایف محوله به منظور پیشبرد اهداف مجموعه به انجام امور سایر کارکنان حسابداری نیز میپردازند. دکتر مطوس در پایان صحبت هایش برای کارکنان واحدهای حسابداری و درآمد آرزوی موفقیت در تمام مراحل زندگی کرده و ابراز امیدواری کردند مجموعه بتواند مشکلات این واحدها را رفع کرده تا در نهایت بیمارستان در پیشبرد اهداف خود بتواند بیش از پیش موفق باشد. در انتهای این مراسم از کارکنان این واحدها با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل تقدیر به عمل آمد.
 
 
 
 
  • گروه خبری : گروه های مطالب,اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 33490
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید