• 1399/07/16
  • - تعداد بازدید: 597
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بیمارستان امام خمینی (ره) استهبان
سفر استاندار فارس به شهرستان استهبان

--

به گزارش بیمارستان امام خمینی (ره) استهبان دکتر عنایت آله رحیمی  استاندار فارس به همراه دکتر طهماسبی نماینده مردم استهبان در مجلس شورای اسلامی در جریان سفر به شهرستان استهبان با گرامی داشت فرارسیدن ایام اربعین حسینی و با اشاره به حجم فعالیت های عمرانی در شهرستان استهبان گفت:بهره برداری از  واحد آموزشی، راه  اندازی مرکز جامع سلامت و بخش مراقبت ویژه کودکان در بیمارستان این شهر از جمله طرح های مد نظر در این سفر به شمار می رود و در این راستا بیش از بیست طرح عمرانی، آموزشی و درمانی با سرمایه گذاری 290 میلیارد ریالی با ظرفیت اشتغال 120 نفری در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.
 
ایشان با حضور در بیمارستان استهبان بخش های NICU و اعصاب و روان را افتتاح نموده و مسئولین بیمارستان به بیان اهمیت راه اندازی این بخش ها در پذیرش و عدم اعزام  و تعداد اشتغال زایی در حضور استاندار پرداختند.
 
 
 
 
همچنین  ایشان در آیین افتتاح بخش اعصاب و روان این مرکز درمانی حضور یافته و دکتر مطوس رییس بیمارستان توضیحاتی در خصوص تعداد متخصصین اعصاب و روان و تعداد بیماران قابل پذیرش، بودجه های اختصاص یافته برای راه اندازی این بخش به استاندارد دادند.
 
 
در ادامه حضور استاندار ایشان به همراه هیات همراه و مسئولین شهرستان در آیین کلنگ زنی کلینیک تخصصی حکمت و با حضور دکتر حکمت خیر شهرستان شرکت نموندند.
 
 
در این آیین دکتر حکمت در خصوص احداث این کلینیک بودجه مورد نیاز برای احداث ساختمان کلینیک تخصصی حکمت را بالغ بر 2 میلیارد تومان برآورد کرد. استاندار ابراز امیدواری کردند با همکاری دستگاه های ذیربط این طرح هر چه زودتر به بهره برداری برسد.

  • گروه خبری : گروه های مطالب,اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 30603
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید