• 1399/09/11
  • - تعداد بازدید: 529
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بیمارستان امام خمینی (ره) استهبان
راه اندازی ICU کووید در بیمارستان استهبان

ICU کووید19 در بیمارستان استهبان راه اندازی گردید

 
 
به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی استهبان با توجه به  افزایش تعداد بیماران بدحال و اینتوبه نیازمند دستگاه تنفس مصنوعی و مراقبت های ویژه ؛ بخش ویژه ICU کووید در این مرکز راه اندازی گردید.
دکتر مطوّس رییس بیمارستان استهبان در خصوص راه اندازی ICU کووید این مرکز گفت: با توجه به افزایش آمار بیماران با مشکلات تنفسی نیازمند مراقبت های ویژه و دستگاههای تنفس مصنوعی، ICU کووید بیمارستان امام خمینی با 5 تخت راه اندازی و آماده خدمت رسانی در بالاترین سطح مراقبتی به بیماران مبتلا به کووید می باشد. ایشان افزودند "در این راستا موفق به دریافت 2 عدد دستگاه جدید ونتیلاتور (دستگاه تنفس مصنوعی) از دانشگاه علوم پزشکی شیراز به ارزش 400 میلیون تومان شدیم که با توجه به افزایش آمار بیماران اینتوبه کمک بزرگی در خصوص پذیرش و درمان بیماران می باشد. در حال حاضر بیمارستان استهبان دارای 2 بخش بستری کووید ، یک بخش اورژانس کووید و بخش ICU کووید می باشد  که در مجموع 46 تخت بستری، 12 تخت اورژانس و 5 تخت ICU کووید برای خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کووید را فراهم آورده است."

 دکتر مطوس در خصوص لزوم همکاری مردم در مدیریت و مقابله با این بحران گفت: از عموم مردم خواهشمندیم خطر کرونا را جدی گرفته و به هیچ وجه در تجمعات حاضر نشده و رفت و آمدهای خود به خارج از خانه را به حداقل رسانده و در صورت لزوم به خروج از خانه حتما از ماسک استفاده و فاصله اجتماعی را با دیگران رعایت کنند.

رئیس بیمارستان استهبان در ادامه از کلیه همشهریان و خیرین گرانقدر برای تامین تجهیزات و وسائل حفاظت فردی مورد نیاز به منظور خدمت رسانی هر چه بهتر به بیماران کرونایی درخواست کرد که کمک های خیرخواهانه خود را به حساب مجمع خیرین سلامت واریز نمایید چرا که بدون همراهی شما عزیزان گذر از این بحران امکان‌پذیر نخواهد بود.

شماره کارت:
5894637000061462
شماره شبا:
770130100000000003822977

به نام خیرین سلامت استهبان
  • گروه خبری : گروه های مطالب,اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 33308
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید