• 1401/09/12
  • - تعداد بازدید: 74
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بیمارستان امام خمینی (ره) استهبان
حضور استاندار فارس در بیمارستان استهبان

حضور استاندار فارس در بیمارستان استهبان

 
با حضور استاندار فارس، نماینده مردم شهرستان های استهبان، نی ریز و بختگان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسوولان شهرستان استهبان، از بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان بازدید شد.
به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) استهبان، دکتر <<محمدهادی ایمانیه>> استاندار فارس در جریان سفر به شهرستان استهبان با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) استهبان، دفتر موسسه مراقبت های متعالی در منزل شهرستان استهبان را افتتاح کرد. ایشان در ادامه با حضور در بخش های مختلف بیمارستان به بررسی مشکلات و چالش ها در حوزه های عمرانی، تجهیزاتی و نیروی انسانی پرداختند.

 دکتر مطوس رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) استهبان در خصوص حضور استاندار در این مرکز گفت: با حضور استاندار محترم و هیئت همراه تصمیم گیری های مهمی در خصوص رفع مشکل فاضلاب بیمارستان، زیرسازی و آسفالت محوطه بیمارستان، احداث سیل بند در رودخانه کنار بیمارستان و احداث مجتمع فرهنگی مذهبی بیمارستان صورت گرفت.

او در ادامه افزود: در خصوص تامین نیروی انسانی، احداث پارکینگ جهت پرسنل بیمارستان، احداث سردرب و تخصیص اعتبارات لازم به این مرکز با استاندار و نماینده مجلس شورای اسلامی مشکلات مطرح گردید و ایشان قول مساعد در خصوص پیگیری این موارد را دادند. / احسان توکلی
پایان خبر 
 
  • گروه خبری : گروه های مطالب,اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 70402
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید