• 1401/09/02
  • - تعداد بازدید: 67
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان امام خمینی (ره) استهبان
بمناسبت هفته بسیج؛ مراسم زیارت عاشورا و نشست بصیرتی در ببمارستان استهبان برگزار شد

بمناسبت هفته بسیج؛ مراسم زیارت عاشورا و نشست بصیرتی در ببمارستان استهبان برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان استهبان، با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه استهبان و مسئولین بهداشت و درمان و آموزش و مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان استهبان، مراسم پرفیض زیارت عاشورا و نشست بصیرتی به مناسبت هفته بسیج در بیمارستان امام خمینی(ره) استهبان برگزار شد.
 
در این مراسم بعد از قرائت زیارت عاشورا توسط وحید مفتاح مسئول امور فرهنگی بیمارستان، حجت الاسلام و المسلمین حسینی نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه استهبان در نشست بصیرتی به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: هفته بسیج از مناسبت های بزرگ ملی است زیرا امام راحل (ره) با آینده نگری و در راستای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی دستور تشکیل این نهاد ارزشمند را صادر کردند و امروز همگان از برکات بسیج بهره می برند.
 
حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه نقش فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه بسیار مهم و حیاتی است، افزود: ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در میان اقشار مختلف جامعه لازم و ضروری است و همه ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان باید در جهت گسترش تفکر بسیجی با تعامل هرچه بهتر تلاش کنند.
ادامه مراسم با سخنرانی سرهنگ عباداله امیری فرمانده ناحیه سپاه استهبان همراه بود. ایشان در صحبت هایی ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این مراسم و حضور مسئولین و کارکنان بهداشت، درمان و آموزش شهرستان گفت: هفته بسیج یادآور شیرمردان و شیرزنانی دانست که با تکیه بر ایمان و غیرت دینی و مذهبی خود در زمان بروز بحران ها و مشکلات بلافاصله در میدان حاضر شده و همواره در کنار مردم ایستاده اند و سربلند از تمامی آزمون ها بیرون آمده اند.
 او در ادامه با اشاره به تلاش دشمن در چند هفته گذشته برای ایجاد تفرقه بین مردم افزود: در تمام کشورهای دنیا حد و مرزهای سیاسی و امنیتی وجود دارد و هر گاه عوامل خارجی از این خط قرمزها عبور کرده اند آن کشور با قوانین سخت گیرانه خود نسبت به برخورد با عوامل آن اقدام کرده است.
 
سرهنگ امیری در پایان صحبت های خود با اشاره به بسیج به عنوان یک نیروی مردمی که از دل مردم برخواسته است افزود: بسیج در زمانی که دشمنان ایران جان و مال، امنیت، آرامش و کسب و کار مردم را مورد هدف قرار دادند همواره یار و یاور مردم بوده و در حمایت از امنیت و آرامش مردم از هیچ تلاشی دست برنداشته است./محمد انصاری، احسان توکلی
پایان خبر 
  • گروه خبری : گروه های مطالب,اخبار
  • کد خبری : 69894
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید