• 1399/10/03
  • - تعداد بازدید: 425
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بیمارستان امام خمینی (ره) استهبان
بزرگداشت روز ملی حمل و نقل در بیمارستان امام خمینی (ره) استهبان

با حضور تیم مدیریت بیمارستان و به مناسبت روز ملی حمل و نقل از کارکنان واحد نقلیه این مرکز تقدیر به عمل آمد.

 

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) استهبان، در ابتدای این مراسم دکتر مطوس رییس بیمارستان؛ ضمن تبریک روز ملی حمل و نقل از صداقت، صبوری و پیروی از معیارهای صحیح اخلاقی تیم حمل و نقل این مرکز تشکر و قدردانی نمودند.
 


در ادامه مهندس فتوح مدیر بیمارستان ضمن عرض تبریک روز ملی حمل و نقل به کارکنان این واحد گفت: با توجه به اینکه تمام واحدهای بیمارستان با واحد نقلیه اعم از جابجایی پرسنل، رفت آمد پزشک ها، اعزام بیماران، انجام امور جاری بیمارستان سرو کار دارند و همچنین در دوران شیوع کرونا با بحث تامین شبانه روزی اکسیژن مورد نیاز بیماران روبرو بوده ایم که کارکنان این واحد همکاری بسیار خوبی با بیمارستان داشته اند. ایشان در ادامه گفتند: بازخوردی از پرسنل نسبت به واحد نقلیه به ما می رسد نشان دهنده این است که کارکنان این واحد کار خود را به نحو احسن انجام میدهند از همین رو واحد نقلیه جایگاه ویژه ای در بیمارستان دارد و یکی از رکن های اساسی بیمارستان به حساب می آید‌.

 
 

در ادامه مراسم مواردی از قبیل پرداخت ها، و وضعیت قراردادها و ... از طرف رانندگان مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین این مراسم با حضور کوتاه دکتر فهیمی ریاست سابق بیمارستان همراه بود که ایشان هم به نوبه خود این روز را به کارکنان واحد نقلیه بیمارستان تبریک گفتند.در پایان این مراسم از زحمات این عزیزان با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل یادبود تقدیر و تشکر به عمل آمد.
 
 
  • گروه خبری : گروه های مطالب,اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 34574
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید