• 1400/08/24
  • - تعداد بازدید: 289
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بیمارستان امام خمینی (ره) استهبان
بزرگداشت روز جهانی اتاق عمل دربیمارستان استهبان

بزرگداشت روز جهانی اتاق عمل در بیمارستان استهبان

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) استهبان؛ به مناسبت 14 نوامبر روز جهانی اتاق عمل دکتر مطوس رئیس بیمارستان به همراه تیم مدیریت بیمارستان با حضور در بخش اتاق عمل از کارکنان این واحد تقدیر به عمل آوردند.
 
دکتر مطوس در ابتدای این مراسم ضمن عرض خدا قوت به کارکنان این بخش در خصوص بزرگداشت این روز گفت: از اهداف و برنامه های بزرگداشت این مناسبت؛ آشنایی هرچه بیشتر جامعه با دست اندرکاران و کارشناسان اتاق عمل در بیمارستانها است که دوشادوش تیم پزشکی و جراحی برای حفظ سلامت بیماران از جان و دل خدمت می‌کنند. براستی که کار دست اندرکاران اتاق عمل، از ارزش بسیار زیادی برخوردار است چرا که بخشی از کار تیم جراحی در اتاق عمل بر روی دوش آنان قرار گرفته است.
 
دکتر مطوس در ادامه افزود: رسالت عزیزان و دست اندرکاران اتاق عمل علاوه بر اینکه در تسریع و تسهیل کار جراحان نقش مهم و تعیین کننده‌ای دارد بلکه به عنوان یک ظرفیت در کنار تیم جراحی در سلامت و موفقیت اعمال جراحی نقشی محوری دارند.
 
رئیس بیمارستان استهبان در انتها گفت: مناسبت روز جهانی اتاق عمل در واقع بهانه‌ای برای قدردانی از زحمات و خدمات و تلاشهای مسئولانه و دلسوزانه آنان در کنار تیم پزشکی و جراحی در اتاق عمل است تا جامعه نقش موثر و مهم و توانمندیهای آنان را بهتر و بیشتر درک کند.
 
لازم به ذکر است روز جهانی اتاق عمل توسط انجمن تکنولوژیست های جراحی آمریکا در سال 1979 به ثبت رسید؛ یکی از اهداف این بزرگداشت آشنا کردن جامعه با گروهی به نام کارشناسان اتاق عمل است. این افراد از ارزش بسیار زیادی برخوردارند چرا که بخشی از کار تیم جراحی در اتاق عمل برعهده آنان است.
  • گروه خبری : گروه های مطالب
  • کد خبری : 50310
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید