• 1401/05/18
  • - تعداد بازدید: 107
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بیمارستان امام خمینی (ره) استهبان
اولین مراسم سه شنبه های مهدوی در بیمارستان استهبان برگزار شد

اولین مراسم سه شنبه های مهدوی در بیمارستان استهبان برگزار شد


به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) استهبان، دکتر <<مائده مطوس>> رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) استهبان در خصوص برگزاری این مراسم گفت: همزمان با هفته عفاف و حجاب و آغاز دهه ولایت و به همت شورای فرهنگی و امر به معروف و نهی از منکر بیمارستان و بسیج جامعه پزشکی شهرستان استهبان اولین مراسم سه شنبه های مهدوی همراه با پخش دعای عهد، مولودی و نماهنگ های سه شنبه های مهدوی، برپایی غرفه عفاف و حجاب و ایستگاه صلواتی اندازه گیری فشار خون در این مرکز درمانی برگزار شد.
سه شنبه های مهدوی حرکتی خودجوش و اجتماعی در سطح کشور است که برای یادآوری عزیزترینی که در این دل مشغولی های زندگی شده است غریب ترین، طرح ریزی شده تا شاید با عنایت حضرت صاحب الزمان (عج) باعث چشاندن نمکی از طعم زندگی مهدوی به جامعه گردد.
یکی از اهداف برگزاری این مراسم استفاده از الگوهایی مانند واقعه پیاده روی اربعین حسینی و اردوهای جهادی است که شاید بتوان اینان را از تجلی های زندگی مهدوی در عصر ظهور دانست، و از آن به مانوری برای تمرین این سبک زندگی یاد کرد و از آن الگو گرفت و آن را در زندگی روزمره نیز استمرار داد. با این کار میتوان سایر اقشار جامعه که شاید برخورد نزدیکی با این جلوه از سبک زندگی نداشته باشند نیز از توفیقات آن بهره مند شده و با این سبک زندگی آشنا گردند.
از نمونه خدمات ارائه شده دراین پویش میتوان به ویزیت رایگان پزشکان، ایستگاه صلواتی اندازه گیری فشار خون، برپایی غرفه های فرهنگی و اجتماعی، اهدای شاخه گل، واکس صلواتی، برنامه برای قشر کودک، ارائه تخفیف توسط کسبه و همینطور ارائه خدمات رایگان حمل و نقل شهری و … اشاره کرد.
  • گروه خبری : گروه های مطالب
  • کد خبری : 63358
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید