• 1400/02/27
  • - تعداد بازدید: 317
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بیمارستان امام خمینی (ره) استهبان
اهدا ترایال فریم و جعبه لنز معاینه چشم پزشکی به بیمارستان استهبان

اهداء ترایال فریم و جعبه لنز معاینه چشم پزشکی به بیمارستان استهبان

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) استهبان؛ نیکوکار عرصه سلامت سرکار خانم حسن پور یک عدد ترایال فریم و جعبه لنز معاینه چشم پزشکی به ارزش 130 میلیون ریال جهت تجهیز کلینیک چشم پزشکی درمانگاه تخصصی به این مرکز اهدا کردند.

دکتر مطوس رییس بیمارستان استهبان در خصوص کاربرد ترایال فریم در تشخیص چشم پزشکی گفت: معاینه کامل چشم پزشکی تعدادی مرحله داشته و بسته به شرایط بیمار ممکن است تمام تست ها یا قسمتی از آن ها ضروری باشد. همچنین برای تشخیص نمره چشم از ابزاری بنام تریال فریم استفاده می شود بطوری که با گذاشتن این ابزار در جلوی چشم بیمار و تعویض عدسی های آن پزشک می تواند تشخیص دهد کدام عدسی برای بیمار مناسب تر است.
دکتر مطوس در ادامه افزود: به پاس نیت و کمک‌های خیرخواهانه خیرین و همچنین مجمع خیرین سلامت استهبان، از حس نوع دوستی و همیاری خیرین گرانقدر نهایت تقدیر و سپاس را داریم. کمک هایی که این خیران ایثارگر انجام می دهند باقیات صالحات خود و خانواده عزیز آنها در دیار ابدی خواهد بود.
رییس بیمارستان استهبان ضمن تشکر از سایر خیرین شهرستان اضافه کرد: تجهیز هر چه بیشتر بیمارستان استهبان به تجهیزات پزشکی زمینه را برای حضور بیشتر متخصصین در این شهرستان فراهم خواهد کرد. لذا از کلیه خیرین گرانقدر درخواست میگردد کمک های خیرخواهانه خود را به حساب مجمع خیرین سلامت واریز نمایند تا بتوانیم با کمک و همراهی شما خیرین گرانقدر بیمارستان استهبان را به یکی از مجهزترین مراکز درمانی در سطح استان تبدیل کنیم تا شهروندان استهبانی نیازی به مراجعه به شهرهای مجاور برای دریافت خدمات درمانی نداشته باشند.
 
شماره کارت:
5894637000061462
شماره شبا:
770130100000000003822977
به نام خیرین سلامت استهبان
  • گروه خبری : گروه های مطالب
  • کد خبری : 41467
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید