• 1401/09/02
  • - تعداد بازدید: 65
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان امام خمینی (ره) استهبان
دیدار مسئولان بهداشت، درمان و آموزش شهرستان استهبان با خانواده معظم شهدا به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

دیدار مسئولان بهداشت، درمان و آموزش شهرستان استهبان با خانواده معظم شهدا به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مسئولان بهداشت و درمان و آموزش، جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه و مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان، در راستای تجلیل جایگاه و مقام شامخ شهدا و ادای دین به خانواده معظم شهدا به ویژه شهدای کارمند شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان شهرستان، با حضور در منزل شهیدان والامقام حسن کشمیری و محمد کارگر در فضایی صمیمی با خانواده این شهدا دیدار و گفتگو کردند.
 
دکتر فدایی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان استهبان در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج گفت: خانواده شهدا و ایثارگران یادگاران دفاع مقدس می باشند و تجلیل از این بزرگواران و دیدار با آنان، از جمله وظایف مهم مدیران و مسئولین می باشد و این مهم می بایست به‌عنوان یک فرهنگ در  بین مسئولان نهادینه شود.
ایشان با تاکید بر اینکه همه ما مدیون این ایثار و از خودگذشتگی و صبر خانواده شهدا هستیم، بیان کرد: مادران شهدا تمام دارایی خود را در راه انقلاب، دفاع از ارزش های دینی و ولایت فدا کردند و امروز نیمی از قلب آنها در خاک مدفون شده است. 
 
در ادامه دکتر مطوس رئیس بیمارستان استهبان بیان داشتند، شهدا برای ما "یادآوری" می باشند تا ما بدانیم که چه وظیفه سنگینی بر دوش ما قرار گرفته است و این آرامش و امنیتی که امروز داریم به راحتی به دست نیامده است و چه انسان های با ارزشی از خون خود گذشته اند و این امر وظیفه ما را سنگین تر می کند.
 
همچنین در این دیدار مادران شهدا به بیان خاطراتی از شهیدان والا مقام پرداختند. 
در خاتمه این مراسم با اهدای هدایای به رسم یادبود از مادران بزرگوار شهیدان حسن کشمیری و محمد کارگر که الگویی کامل از صبر و ایثار هستند قدردانی کردند.
 
گفتنی است نماز جماعت ظهر و عصر در منزل شهید کارگر اقامه شد./محمد انصاری، احسان توکلی
پایان خبر 
 
  • گروه خبری : گروه های مطالب,اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 69895
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید