محمدرضا جباری

 مسئول واحد: محمدرضا جباری

 مدرک: کارشناس ارشد حسابداری

 شماره تماس: ۵۳۲۲۹۰۰۴-۰۷۱ داخلی 319
شماره تماس مستقیم: ۵۳۲31948-۰۷۱

 مکان: طبقه دوم- واحدهای اداری-حسابداری

 سمت های اجرایی:

- مسئول امور حسابداری تعهدی بیمارستان امام خمینی(ره)  استهبان

 شرح وظایف:

- ثبت اسناد هزینه درسیستم نظام نوین مالی.
- صدوراسناد سیستمی صادرشده توسط مدیریت کالا و خدمات.
- تهیه صورتهای مالی ماهانه و به تائید مقامات مجاز رساندن.
- تهیه گزارشات مدیریتی مورد نیاز.
- مقایسه هزینه های انجام گرفته نسبت به اعتبارات و تخصیص های دریافتی و ارائه گزارش عملکرد مقایسه.
- نگهداری و کنترل حسابهای بانکی بیمارستان.
- صدور ودریافت اسناد پرداختنی و دریافتنی.
- نگهداری تنخواه گردان و سایر وجوه نقد و اوراق بهادار.
- رفع مغایرات بانکی.
- نگهداری اسناد مالی و کلیه امور بایگانی مالی و اداری.
- پیگیری امور مربوط به ضمانتنامه های بانکی و اعتبارات.
- نگهداری و راهبری و ثبت اطلاعات خزانه داری در سیستم خزانه داری و تهیه گزارشات لازم از سیستم و تهیه نسخه ۱۳.پشتیبان حداقل بصورت ماهانه و نگهداری آن درمحل امن.
- دریافت و نگهداری کلیه وجوه نقد و اسناد دریافتنی دریافت شده از اشخاص و صدور فرمهای رسید و آماده سازی آنها جهت واگـذاری به بانک در   اسرع وقت.
- ارائه چکهای دریافتی به بانک ، پس ازانجام پشت نویسی و امضاء مقام مجازو کنتـرل های تکمیلی لازم.
- دریافت اسناد تضمینی از اشخاص حقیقی وحقـوقی ، درارتباط با قراردادهای فیمابین، یا سایراسناد تضمینی و اوراق بهادارمربوط به شرکت که از سوی مدیرمالی ارجاع می گردد وحفاظت ونگهداری آنها درمحل امن (گاوصندوق ) وارائه یک نسخه از رسید واصل مدارک به حسابداری.
- صدور چک پس ازدریافت فرم مجوزصدور ومنطبق با مفاد آن وارسال چک های صادره به همراه اسناد مربوطه جهت امضاء.
- نگهداری دسته چک ها یا چکهای صادره در جریان امضاء، یا امضاء شده، تا زمان تحویل به ذینفع.
- پیگیری امور مربوط به بانک ودریافت چکهای برگشتی ازطریق مراجعه مستمرومنظم به بانکهایی که بیمارستان درآنها.
- دریافت کلیه اعلامیه های بانکی وغیره ، جهت ارائه به حسابداری پس از گزارش به مافوق.
- تهیه صورت گردش صندوق وارسال اسناد پرداخت به حسابداری جهت کنترل وتامین موجودی.
- کنترل مستمر نقدینگی و تهیه گزارشات روزانه ازموجودی بانکها و کلیه دریافت و پرداختها.
- ثبت و نگهداری روزانه صورت موجودی کلیه اسناد و اوراق بهادار موجود در صندوق .
- تهیه پیش نویس نامه ها و مکاتبات مربوط به جابجایی حسابها یا سایر موارد مرتبط با بانک های بیمارستان با اخذ مجوز مدیر مالی و پیگیری آنها   تا حصول نتیجه نهایی.
- پیگیری ضمانتنامه های بانکی درخواست شده از بانکهای طرف حساب و اقدام درجهت تکمیل امضاء و مدارک لازم جهت آنها.
- پیگیری جهت ابطال ضمانتنامه های منقضی شده و دریافت مدارک و وثیقه های مربوطه از بانک ها.
- تهیه کلیه گزارشات مرتبط با وضعیت ضمانتنامه های بانکی و اسناد تضمینی و وثائق.
- صدور کلیه اسناد حسابداری مربوط به دریافت و پرداخت ووصول یا برگشت چک ها واعلامیه های صادره از سوی بانک.
- مراقبت و نگهداری اطلاعات سیستم های نرم افزاری تحویل گرفته شده و پیگیری جهت پشتیبانی و رفع مشکلات احتمالی آنها از شرکتهای   مربوطه.