اخبار

بازديد قائم مقام معاونت درمان دانشگاه علوم پزشكي فارس جناب آقای دكتر كشاورزي از بيمارستان استهبان
1396-6-25
جناب آقای دكتر كشاورزي قائم مقام محترم معاونت درمان دانشگاه علوم پزشكي شيراز، صبح روز جمعه مورخ 24 شهريور ماه به همراه آقاي دكتر شعله رئيس بيمارستان، آقاي مهندس فقيهي مدير بيمارستان، آقاي فتحي مدير مالي و خانم مبرزي سوپروايزر شيفت ضمن بازديد

آزمون طرح در بیمارستان امام خمینی(ره) استهبان برگزار شد
1396-6-16
در پی تصمیم دانشگاه علوم پزشکی فارس مبنی بر برگزاری آزمون طرح جهت ورود فرغ التحصیلان رشته های درمانی به

ششمین قهرمانی پیاپی تیم والیبال بیمارستان و شبکه بهداشتی و درمان استهبان در مسابقات دانشگاه عبوم پزشکی شیراز
1396-6-16
مسابقات والیبال کارکنان علوم پزشکی استان فارس به مناسبت هفته دولت برگزار گردید.این مسابقا

تبریک روز کارمند و داروساز
1396-6-8
روز چهارم شهريور ماه آغاز هفته دولت ومصادف با روز كارمند است .به مناسبت بزرگداشت اين روز ،آقاي دكتر فدائي رئيس شبكه به همراه جناب آقاي دكتر شعله رياست بيمارستان و

حضور رئیس بانک صادرات شعبه استهبان ، دربیمارستان به مناسبت روز پزشک
1396-6-8
يكم شهريور ماه سالروز ولادت شيخ الرئيس بوعلي سيناي بزرگ روز پزشك نام گذاري شده است. . به همين مناسبت رئيس بانك صادرات شعبه استهبان


 

اطلاعیه ها

قابل توجه فارغ التحصیلان رشته های پرستاری ، هوشبری ، اتاق عمل متقاضی گذراندن تعهد خدمت طرح در سامانه دانشگاه علوم پزشکی شیراز
1395-9-16
با توجه به مصوبه هیات رییسه محترم دانشگاه علوم پزشکی شیراز مبنی بر برگزاری آزمون صلاحیت حرفه ای از فارغ التحصیلان رشته های پرستاری ،هوشبری،اتاق عمل به استحضار می رساند آزمون کتبی در روز جمعه تاریخ 19/9/95 راس ساعت 9صبح جهت متقاضیان بیمارستانهای شیراز در بیمارستان نمازی سالن اقبال لاهوری وجهت متقاضیان شهرستانی در بیمارستان هر شهرستان برگزار می گردد.خواهشمند

دریافت فرم کمسیون پزشکی از طریق وب سایت
1392-6-2
فرم کمسیون پزشکی در پانل فرم های وب سایت بیمارستان استهبان (سمت راست صفحه اصلی) جهت دانلود قرار داده شده است قابل توجه :شماره حساب از کمسیون پزشکی شبکه بهداشت دریافت گردد

فراخوان عمومی بسیج جامعه پزشکی
1392-5-28
فراخوان عمومی بسیج جامعه پزشکی مکان : نمازخانه بیمارستان استهبان زمان ساعت 6 عصر سه شنبه 29/5/92

ثبت نام دوره هاي آموزشي طب سنتي مخصوص پزشکان و پیرا پزشکان
1392-5-3
، در صورت تمايل پزشكان و پيراپزشكان متقاضي گذراندن دوره هاي آموزشي طب سنتي مقتضي است حداكثر تا دوشنه 7/5/92 با همراه داشتن مدرك تحصيلي و شماره موبايل جهت ثبت نام به آقاي فقيهي كارشناس نظارت بر درمان مراجعه فرمايند

اختلال درخطوط تلفن بيمارستان استهبان
1391-5-31
با توجه به اجرایی شدن فاز پایانی پروژه به روز رسانی زیر ساخت و تجهیزات مخابراتی ،به اطلاع می رساند احتمال اختلال و قعطی خطوط مخابراتی(تلفن) از ساعت 12 ظهر مورخ 31/5/91 الی ساعت 12 ظهر 1/6/91 وجود دارد

« شهریور,1397 »
ش ی د س چ پ ج
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری
(آشنایی با کمیته طرح تکریم ارباب رجوع)
 
«بدرستی که نیازهای مردم بر شما از جمله نعمتهای خداوند است ، از نعمتهای خداوند ملول نشوید»
                                                                                                                                                امام حسین (ع)
 
یکی از هدفهای اصلی هر سازمان ، جلب رضایت مشتریان و خدمت گیرندگان از طریق ارائه خدمات با کیفیت مطلوب است. در نظام اداری و اجرایی نیز رضایت مردم از خدمات دستگاههای دولتی یکی از شاخصهای اصلی سنجش کارآمدی و رشد و توسعه می باشد و مولفه هایی از قبیل سرعت، صحت و دقت در انجام کار مراجعان ، چگونگی رفتار و برخورد با خدمت گیرندگان و اطلاع رسانی مناسب عواملی هستند که موجب رضایتمندی خدمت گیرندگان و مراجعین دستگاههای دولتی می شوند. به منظور ایجاد سازو کار لازم در ارائه خدمات مطلوب ، مناسب و موثر به مردم و برخورد مناسب کارکنان با مراجعان و نهادینه شدن موضوع رضایتمندی مراجعان، دانشگاه علوم پزشکی در راستای این اهداف در سال 1381 اقدام به تشکیل کمیته «طرح تکریم ارباب رجوع و حفظ ارتقای کرامت مردم» نمود.
 
اهم اهداف طرح تکریم ارباب رجوع:
1-اطلاع رسانی مناسب به مراجعان درباره نحوه خدمت رسانی از طریق تابلو اعلانات، بروشور ، کتاب راهنما و ...
2-بازنگری و اصلاح ومهندسی مجدد روشهای انجام کار به منظور ایجاد سهولت و افزایش سرعت و دقت در خدمت رسانی به مردم
3-تدوین منشور اخلاقی سازمان، به منظور ایجاد برخورد مشفقانه و مناسب با ارباب رجوع
4-نظرخواهی از مراجعان به سازمان، درباره کیفیت خدمت دهی و چگونگی برخورد کارکنان
5-ایجاد سازوکارهای لازم به منظور تشویق کارکنانی که موجب رضایت خدمت گیرندگان می شود و برخورد با کارکنان خطاکار
6-نظرسنجی از مردم درباره رضایت آنان از کیفیت خدمت رسانی دستگاه
 
برخی از سرفصل های طرح تکریم ارباب رجوع:
1-مستند، شفاف سازی و اطلاع رسانی در خصوص انجام کار
 
1-1-شفاف سازی کلیه فعالیتهای قابل ارائه به ارباب رجوع
-تهیه لیست کلیه خدمات قابل ارائه به ارباب رجوع
-مشخص کردن کلیه مقررات مورد عمل
-مراحل انجام هر فعالیت
-تعیین مدت زمان انجام هر فعالیت
-تهیه و تدارک کلیه مدارک و فرم های مورد نیاز
-نوع فن آوری مورد استفاده در اجرای فرآیند
-تعیین عنوان واحدهایی که فعالیت مورد نظر را انجام می دهند.
 
1-2-دادن اطلاعات لازم و کافی در مورد جنبه های مختلف مرتبط با فعالیت مورد نظر ارباب رجوع
-تهیه بروشور و توزیع ان
-نصب قابهای حاوی اسامی افراد، پست سازمانی، شرح وظایف
-در معرض دید بودن قابها
-راه اندازی تلفن گویا و تلفن های خاص هر واحد
-نصب تابلوهای راهنمای هر واحد
-ایجاد و به روز کردن سایت اینترنتی
 
1-3-اصلاح و بازنگری و مهندسی روشهای انجام کار
-آموزش روشهای انجام کار
-اصلاح روشهای انجام کار
-ابلاغ روشهای اصلاح شده فعالیت مورد نظر
-مکانیزه نمودن فعالیتهای انجام شده
 
2-اجرای نظر سنجی از ارباب رجوع
2-1-انجام نظر سنجی از ارباب رجوع (مشتری داخلی و خارجی )
-توزیع فرم نظر سنجی در واحد های مختلف
-نصب نرم افزار طرح تکریم بر روی رایانه های کلیه واحد ها
-اخذ ظرات ارباب رجوع در هر ماه
-تشویق و تقدیر و تنبیه پرسنل و کارکنان بر اساس نتایج فرم
-اطلاع از نحوه رفتار با مردم
 
2-2-نصب صندوق پیشنهادات
-نصب صندوق در محلی در معرض دید
 
3-2- ایجاد و راه اندازی پست صورتی
-در جهت بهره گیری از نظرات گیرندگان خدمت
 
 
3-نظارت مستمر و انجام بازرسی
3-1-انجام بازرسی های غیر متمرکز و متمرکز
-انتخاب بازرسان ستادی و آموزش کارکنان
-انتخاب و آموزش بازرسان در کلیه واحد ها
-ارائه گزارش از بازرسین غیر متمرکز
-تجهیز واحد های بازرسی
-بازرسی پیگیر و گاهگاهی
 
3-2-تثبیت رفتارهای مناسب شغلی
-ایجاد تسهیلات جهت ارائه خدمت به ارباب رجوع
-ایجاد تسهیلات جهت اسایش و استقرار ارباب رجوع
-اجرای نظام اراستگی
-ایجاد فرهنگ وقت شناسی و نظم
-رعایت ادب و نزاکت، عدالت و انصاف در ارائه خدمات به ارباب رجوع
-ایجاد تمایلات مثبت به کار
-ایجاد فضای مناسب اداری
 
4-منشور اخلاقی
-تهیه و تدوین منشور اخلاقی با لحاظ  نمودن مواردی همچون نظم و آمادگی برای ارائه خدمت به مردم، وقت شناسی، عدالت و انصاف و خوش برخوردی، ارائه اطلاعات و توضیحات کافی به مردم
 
 
 
تهیه و تدوین:
علیرضا فقیهی
رابط طرح تکریم ارباب رجوع بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان استهبان
مرداد 89
   
منبع: سایت اینترنتی دانشگاه علوم پزشکی استان فارس


مسئول کمته طرح تکریم:
نام و نام خانوادگی: علیرضا فقیهی
سمت : مسئول کمیته طرح تکریم ارباب رجوع
محل خدمت : بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان قرآنی استهبان
شماره تلفن : 4229410-0732
آدرس پست الکترونیکی:f1_faghihi@yahoo.com



اعضای کمیته طرح تکریم ارباب  رجوع:
خانم دکتر باغبان :رئیس بیمارستان
آقای روشن: مدیر داخلی بیمارستان
آقای یوسفی:مدیر دفتر پرستاری
آقای شهسوار:رئیس حسابداری
آقای فتوح : کارشناس فناوری اطلاعات
خانم پیرزاده : بازرس طرح تکریم(مسئول بهداشت محیط)
خانم فاطمی : بازرسی طرح تکریم(سوپروایزر آموزش)
خانم شمیران : مسئول بخش اطفال
آقای فقیهی : دبیر کمیته طرح تکریم ارباب رجوع
تاریخ آخرین بروزرسانی   :  1392-3-8 10:38        برو بالای صفحه نسخه قابل چاپ